Меню сайту
Наше опитування
|
ШКІЛЬНЕ МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ У законі України «Про освіту» (ст.56) йдеться про те, що одним із обов′язків педагогічних працівників є постійне підвищення професійного рівня, педагогічної майстерності , загальної культури. Реалізація цього положення значною мірою сприяє організація методичної роботи – важливої складової післядипломної педагогічної освіти, спрямованої на підвищення кваліфікації та професійної майстерності шкільного педагогічного працівника, розвиток творчого потенціалу педагогічних колективів навчальних закладів, досягнення позитивних результатів навчально – виховного процесу. Однією з найбільш ефективних і поширених форм цієї роботи є методичне об′єднання вчителів. Методичне об′єднання вчителів – це система цілеспрямованого фахового зростання педагогічних працівників, процес постійного примноження вчителями теоретичних знань та практичних навичок і вмінь із метою підвищити рівень професійної майстерності. У школі працює чотири ШМО: 1.Методичне об′єднання вчителів початкових класів – керівник Циба Лідія Григорівна. 2. Методичне об′єднання вчителів гуманітарного циклу – керівник Циба Ольга Олександрівна. 3.Методичне об′єднання вчителів природничо – математичного циклу – керівник Деревинська Алфна Олександрівна. 4. Методичне об′єднання класних керівників – Москаленко Наталя Іванівна. Система роботи ШМО зорієнтована на виховання професійно – педагогічної культури вчителів, прирощення знань, впровадження нових педагогічних ідей, технологій, узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду. Робота сприяє розвитку й оновленню школи, зацікавлює вчителів у підвищенні свого фахового рівня . Головним аспектом у методичній роботі є надання реальної , дієвої допомоги вчителям у процесі розвитку їхньої майстерності як поєднання професійних знань, умінь та навичок. Однією із головних задач роботи ШМО є робоа з молодими педагогами, створення умов для їх адаптації, професійного зростання , розкриття творчого потенціалу та компетентностей. Велика увага приділяється створенню цілісної скоординованої системи з виявлення, розвитку, підтримки та стимулювання здібностей обдарованих учнів. Вміле планування та організація діяльності ШМО , системна та якісна науково – методична робота сприяють професійному розвитку вчителів, допомагають встановленню творчих ініціативних особистостей педагогів – майстрів своєї справи, що сміливо впроваджують у практику своєї роботи нові перспенктивні педагогічні технології, чим значно підвищують ефективність навчально – виховного процесу. |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||